Ota yhteyttä

Liikkuvuuden Vallankumous- koulutuskiertue

Julkaistavan kirjan Liikkuvuuden Vallankumous oppeihin perustuva koulutus

Suosittelija Juuse Saros

NHL- maalivahti, Nashville Predators

Lisää liikkuvuutta

Onko sinulla tai asiakkaillasi vaivoja? Eikö sinun tai asiakkaidesi liikkuvuus riitä voimaliikkeiden laadukkaaseen suorittamiseen?

Rajoittaako huono liikkuvuus harjoitustehoja tai liikeratoja? Eikö perinteinen staattinen venyttely tuo tuloksia?

Haluaisitko saada harjoittelusta kaiken irti? Haluaisitko saada parempia tuloksia valmennettavillesi ja tienata näin ollen enemmän?

Koetko, että koulutusmatkat vievät sinulta liikaa aikaa ja matkustaminen on kallista?

Nyt sinulla on mahdollisuus viedä liikkuvuutesi ja tietosi liikkuvuusharjoittelusta aivan uudelle tasolle tämän liikkuvuuskoulutuksen avulla.

Käymme läpi alkulämmittelyssä käytettäviä, palauttavia, kehittäviä tekniikoita ja -erikoistekniikoita sekä vammojen ehkäisyä liikkuvuusharjoittelun kautta.

Seminaari antaa selkeät vastaukset miten voit harjoitella laajemmilla liikeradoilla, vähentää loukkaantumisriskiä sekä kehittää absoluuttista liikkuvuutta.

Yhdessä nämä kaikki antavat sinulle valtavan etulyöntiaseman urheilijana, valmentajana, personal trainerina tai tosi treenarina ja saavutat ennennäkemättömiä tuloksia.

Koulutuskiertueen idea on, että sinun ei tarvitse käyttää aikaa ja rahaa matkustamiseen, vaan me tulemme lähelle sinua. Säästät matkustamiseen ja yöpymiseen menevät rahat!

Koulutus sopii: liikunta-alan ammattilaisille, tanssi- ja voimistelulajien edustajille, kuntoilijoille, crossfittereille, voimailijoille, kestävyysharjoittelijoille, kuntosaliharrastajille

Liikkuvuus

Kuvittele jos voisit muutamalla harjoittelukerralla lisätä liikkuvuutta jopa kymmeniä senttejä. Entä jos voisit tehdä syväkyykkyjä 1,5-2x omalla kehonpainollasi ja toisaalta taas spagaatin vaivattomasti. Revolution Training asiakkaille tämä on normaalia! Silti me käytämme aikaa liikkuvusharjoitteluun erittäin vähän. Systeemimme soljuu arjessa ja sopii täydellisesti voima-, nopeus-, taito- ja kuntoharjoitteluun ja lisää näiden harjoitusten tuloksellisuutta.

Kehityt, koska tämän seminaarin avulla ehkäiset vammoja ja jumeja, jotka häiritsevät niin ettet voi treenata täydellä teholla. Sinusta tulee nopeampi, vahvempi ja kestävämpi, koska huono liikkuvuus ei kuluta energiaa liikkeiden kasassa pitämiseen, vaan kaikki jää ainoastaan itse suorittamiseen.

Koulutuksessa käymme läpi seuraavat asiat

  • kalvolinjat ja niiden mukaiset venyttelymallit
  • liikkuvuuden parantumista estävät suojamekanismit ja niiden poistaminen
  • aktiiviset ja dynaamiset liikkuvuustekniikat
  • pumpputekniikka (kehittävä ja palauttava)
  • staattinen venyttely
  • Samatoimija-jännitys-rentoutus venyttely
  • Vastatoimija-jännitys-rentoutus venyttely
  • Ballistiset tekniikat
  • Voimaliikkeiden spesifinen liikkuvuuden kehittäminen
  • Avustetut venyttelytavat ja niiden turvallinen käyttö
  • Koko vartalon venyttely oikeassa järjestyksessä lihas lihakselta ja suunta suunnalta
  • Vastaamme jokaisen tekniikan kohdalla MIKSI, MILLOIN ja MITEN

Saat siis koulutuksesta valmiin paketin, jota pääset hyödyntämään vaikka samana päivänä itsesi ja/tai asiakkaidesi tai urheilijoidesi kanssa.

Tieto on erittäin käytännönläheistä ja opimme tekemisen kautta.

Näitä ohjeita käyttäneet valmennettavani ovat saavuttaneet yhteensä omissa lajeissaan 14 maailmanmestaruutta ja kymmeniä muita em- ja mm- tason mitaleja.

Suosittelijamme

Näillä ohjeilla ovat valmentautuneet:

  • yli sata kiekkoilijaa suomessa ja ulkomailla (mm. U18, U20 ja Leijonien maailmanmestareita, NHL All Stars pelaaja, 5 eurooppalaisen pääsarjan pelaajia)
  • eri lajien maailman- ja euroopanmestarit
  • tanssijat, tankotanssijat, voimistelijat, nuorisourheilijat, seniorit, kamppailu-urheilijat ja kuntoilijat
5x euroopanmestarit
Dream Team Dancers

Meidän Cheer Dance tiimin valmennuksessa on mieletön määrä kokemusta valmentamisesta, treenaamisesta ja fysioterapiasta. Silti me haluttiin ottaa Jouni meille valmentajaksi fysiikkapuolelle, koska hänen tapansa lähestyä valmennettavia on aina henkilökohtainen ja läheinen. Yleensä ei ole yhtä oikeaa vastausta, vaan paljon erilaisia mahdollisuuksia.

Liikkuvuuspuolella olemme käyneet läpi erilaisia erikoistekniikoita. Ja vaikka porukassamme on mm-tason mitalisteja lajistamme, koemme oppivamme uutta. Parasta liikkuvuuspuolen kehittämisessä on selkeys ja johdonmukaisuus. Tekniikat ja mallit ovat yksinkertaisia, mutta toimivia ja niitä on arjessa helppo toteuttaa.

NHL- pelaaja, Dallas Stars
Miro Heiskanen

Pelini yksi kulmakivistä on luistelu. Tekemällä liikkuvuutta voiman kautta, saan voimaa laajalle liikeradalle, joka auttaa minua luistelemaan vaivattomasti sekä reagoimaan yllättäviinkin tilanteisiin. Emme käytä Jounin kanssa paljoa aikaa erilliseen venyttelyyn, vaan kokonaisuus on rakennettu niin, että venyttely kulkee arjen treeneissä mukana monella tavalla.

NHL- maalivahti, Nashville Predators
Juuse Saros

Liikkuvuus on maalivahdille erittäin tärkeä fyysinen tekijä. Ensimmäistä kertaa urallani koen, että kuivaharjoittelu siirtyy välittömästi jäätekemiseen. Entisillä metodeilla harjoiteltuani kesäkauden jälkeen jäälle mennessäni paikkani kipeytyivät, nyt ei ole niin. Nyt, kun olen tehnyt Jouni Viitasen ja Revolution Trainingin voimavenyttelyä ja muita venyttelymalleja, olen notkeampi, vahvempi ja nopeampi torjumiseen tarvittavissa liikkeissä. Koen, että oheisharjoitteluni on juuri sitä mikä vie torjumistani eteenpäin.

Koulutuksen sisältö:

Osio 1 (3 h.)

  • Liikkuvuuden filosofia (miten, milloin, miksi, kuinka paljon, miten yhdistyy ja auttaa muuta harjoittelua, progressio, voluumi)
  • Aktiivinen ja dynaaminen liikkuvuusperäinen alkuverryttely
  • Elimistön liikkuvuuden estävät suojamekanismit ja niiden poistaminen
  • Koko vartalon venyttely oikeassa järjestyksessä lihas lihakselta ja suunta suunnalta
  • Palauttava venyttely osana palauttavaa toimintaa

Osio 2 (2,5 h.)

  • Kalvolinjat ja kalvokäsittely (palautuminen, liikkuvuus ja elimistön toiminta)
  • Kehittävä pumppaava venyttely
  • Avustetut venyttelymallit
  • Voimaliikkeiden liikkuvuuden spesifinen kehittäminen

Osio 3 (2,5 h.)

  • Ballistinen venyttely (milloin, miksi, voluumi, progressio)
  • Samatoimija jännitys-rentous menetelmä (milloin, miksi, voluumi, progressio)
  • Vastatoimija jännitys-rentous menetelmä (milloin, miksi, voluumi, progressio)

Osio 4 (2,5 h.)

  • Avustetus venyttelyssä (valmentaja, painot, vastuskuminauhat)
  • Avustettu pumppaava menetelmä
  • Avustettu samatoimija jännitys-rentoutus-menetelmä
  • Avustettu vastatoimija jännitys-rentoutus-menetelmä
  • Voimaliikkeiden liikkuvuuden spesifinen kehittäminen

Kouluttaja Jouni Viitanen

  • kilpa-aerobicin 3-kertainen euroopanmestari ja kaksinkertainen maailmanmestari

  • valmennettavat ovat saavuttaneet mm. 14 maailmanmestaruutta omissa lajeissaan

  • Revolution Trainingin perustaja

  • Tuleva julkaistu kirjailija (Liikkuvuuden Vallankumous)

  • Euroopan suurimman Cross Training -kuntosalin perustaja

  • seminaarien ja liikunta-alan koulutusten ammattilainen
    kuntoilijoiden ammattivalmentaja

Olen kiertänyt ympäri maailmaa haalimassa tietoa harjoittelusta. Tietoa on tullut murunen täältä ja murunen tuolta. Itse valmentauduin 7 vuotta noin 30 tuntia viikossa ollakseni kilpa-aerobicissa maailman paras. Olen valmentanut 14- vuotiaasta kunnan kesäleireistä lähtien koko elämäni muita liikkujia. Tällä hetkellä valmennan Suomen eliittikiekkoilijoita ja en voisi olla kiitollisempi minkälaisia tuloksia saamme aikaan ja kuinka nopeasti valmennettavamme saavuttavat unelmiaan.

Nyt tunnen olevani valmis antamaan tietoni koulutuksen muodossa. Koen, että jos vain minä käytän tätä kaikkea tietoa hyväkseni, koko matkani valmentajana jää vaillinaiseksi. Koen myös, että nämä asiat ovat yksinkertaisia, kun ne kerran on sisäistänyt, ja että jokainen valmentaja ja liikkuja pystyy käyttämään niitä hyväkseen arjessaan. Ja mikä tärkeintä, ne eivät vie paljoa aikaa.

Aikaisemmin tällaista määrää tietoa, SEKÄ käytännön kokemusta on ollut mahdoton saada yhdestä koulutuksesta. Lisäksi olen itse kokenut kalliiksi ja vaivalloiseksi lähteä koulutuksiin kauas kotipaikkakunnaltani. Siksi olemme luoneet koulutuksen kiertuemuotoon. Uskon, että pelkästään aika-, ja matkakulut olisivat mahdollisesti koulutuksen hintaa suuremmat.

Tervetuloa siis käytännönläheiseen seminaariimme. Käydään huipputuloksia tuovia asioita yhdessä läpi, rennolla fiiliksellä ja yhdessä oppien!

Hinnat:

Yksi osallistuja 330 € + alv 24%

2-4 osallistujaa 297 € + alv 24%/osallistuja (10% alennus)

Viisi osallistujaa tai enemmän 280,5 € + alv 24%/osallistuja (15% alennus)

Ilmoittaudu sähköpostilla tai whatsappilla

merkitse viestiin yhteystietosi, koulutuksen paikkakunta, jonne haluat ilmoittautua, osallistujien nimet sekä maksavan tahon tiedot.

Ilmoitus on sitova!

Ensin sinulle lähetetään sähköpostitse 100 € + alv 24 % / osallistuja suuruinen varausmaksu. Loppumaksu lähetetään niin, että eräpäivä on viikkoa ennen koulutusta.

100% Rahat takaisin takuu

Ymmärrämme, että sinua voi mietityttää, onkohan tästä seminaarista hyötyä juuri sinulle. Voit miettiä, että et tunne Jouni Viitasta riittävästi, jotta voisit luottaa seminaarin tiedon olevan laadukasta. Ymmärrämme, jos harkitset osallistumistasi ehkä hinnan vuoksi.

Me kuitenkin tiedämme, että tämä tietopaketti on uskomattoman laaja ja helposti sovellettava käytännön valmentamiseen

Siksi haluamme auttaa sinua osallistumaan yhteen laadukkaimpaan ja käytännönläheisempään seminaariin, jossa olet koskaan käynyt myöntämällä täyden 100% rahat takaisin takuun!!!

Hintatakuu: Jos et koe, että liikkuvuutesi parani seminaarin aikana tai et saanut uutta laadukasta tietoa ja reklamoit meitä ensimmäisen päivän loppuun mennessä, saat 100%:sesti seminaarimaksun takaisin.

Joten anna itsellesi mielenrauha ja tule oppimaan meidän kanssa miten helpolla voit pitää yllä liikkuvuutta tai kehittää sitä.

Kiertueaikataulu:

8-9.2.2020 Pääkaupunkiseutu

22-23.2.2020 Tampere

21-22.3.2020 Turku

27-28.3.2020 Oulu

4-5.4.2020 Jyväskylä

3-4.10.2020 Pääkaupunkiseutu

17-18.10.2020 Lahti

31.10-1.11.2020 Jyväskylä

14-15.11.2020 Kuopio

21-22.11.2020 Hämeenlinna

Jos haluatte koulutuksen juuri omalle paikkakunnallenne, joka ei ole listassa, otattehan yhteyttä puhelimitse, whatsappilla tai sähköpostitse.

Tarkemmin koulutuksesta

Treenimenoa

Tipsivideot!